måndag 31 december 2012

Be happy, don´t worry!


Det här sittunderlägget virkade jag till julklapp till min brorsdotter. Hon ritar smileys hela tiden och mest av allt en som räcker ut tungan. Så det blev det givna att brodera på sittunderlägget.


Jag virkade det som vanligt och efteråt broderade jag ögon och mun med svart ullgarn innan jag körde den i tvättmaskinen. Den krymte rätt mycket men blev som tur var precis lagom i storlek för en nioåring.

 
Kom ihåg att nästa år blir ett bra år,
kanske det bästa någonsin!


Be happy, don´t worry!

 
 
I crochet a  seatcushion for christmasgift for my niece.
I embroidered black eyes and mouth before I put it in the washingmachine.
It shrank very much but fortunately it fits great for a nineyearold.
 
Happy new year everyone and may the next year be a great year! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar